Cele 15 cele mai memorabile experiențe spa ale mele

Când oamenii află că scriu despre frumusețe, ei își asumă cele mai bune avantaje ale locului de muncă implică produse gratuite. Pur și simplu nu este așa. Nu sunt un drogat de produs, într-adevăr. Eu sunt, totuși, un drogat spa.

Îmi place totul. Spa-urile de lux, tratamentele obositoare, înmuierea în căzile fierbinți, aburirea în sălile de aburi și transpirația în saune. Îmi place în mod deosebit un masaj extraordinar. Cele mai multe dintre experiențele mele au fost foarte revigorante și plăcute.

Puțini erau memorabili, dar am avut câteva experiențe ciudate pe care trebuia să le împărtășesc cu cititorii mei.

De la un masaj cu 4 mâini de la orbi la alții ce-i păsa pe pedichiura de pește în timp ce stau pe un scaun de plajă și am luat un masaj pentru picioare la un duș de 100.000 de dolari, aici sunt 15 dintre cele mai memorabile experiențe spațiale ale mele vreodată.

Scrubs coreeană cu colegii

Când editorul foto de la serviciul meu mi-a sugerat să merg la un spa cu ea și cu alți colegi în vizita lor la New York, am spus, "sigur." Mi-am închipuit că ne-am lăsa în halate albe în timp ce beau ceai fierbinte. Ar fi existat cadă cu hidromasaj și o saună care să transpire. Flautele americane native ar juca peste sistemul de sunet. Sub hainele noastre de lux, purtăm costume de baie.

Cue înregistrarea de flaut nativ american.

Se pare că balonul coreean pe care ne-a rezervat editorul de fotografii, Juvenex din Koreatown, a fost cunoscut pentru scruriile sale uimitoare ale corpului și aceste scrumbii corporale au avut loc în timp ce tu și colegii tăi pe care abia știai că stai complet goi la rând pe mese fără perdele între tu.

Imaginați-vă o pescărie cu carcase de balene lungi de 5 metri, așezate într-un rând pe mese. În dreptul fiecărei mese se află o femeie coreană matricolă mare într-un șorț din plastic alb care deține un burete uriaș. Asta am fost noi. (Balenele nu sunt femeile coreene). Pene albe și podele umede și toate.

Cue chicotul.

Vestea bună este că scrubul a fost într-adevăr uimitor și că editorul de fotografii și de atunci am devenit prieteni apropiați.

M-am intors de mai multe ori cu cei dragi de prieteni si odata cu sotul meu. Vă recomand să vă închideți ochii dacă mergeți cu colegii pe care abia îl cunoașteți. Și încercați să vă bucurați de frecare între râsul dvs..

A se vedea este un Spa coreean pentru tine?

Timpul pe care l-am plătit pentru ca ochii mei să fie citiți

Există lucruri îngrozitoare pe care le puteți plăti la cele mai posibile spa-uri din lume. Am platit ceva de genul $ 200 pentru ca irisul meu sa fie studiat la superbul hotel Six Senses Sanctuary Spa din Phuket, Thailanda in 2011, care din pacate acum este inchis. La vizita mea, m-am uitat peste meniul spa, am văzut ceva numit "iridologie" și m-am gândit: "Ei bine, asta pare interesant!"

Iridologii cred că irisul deține multe secrete pentru sănătatea cuiva - lucruri precum starea sănătății ficatului și dacă aveți o alergie la gluten sau probleme potențiale în sânii sau creierul dumneavoastră. Așa a funcționat: cititorul meu de iris, o femeie australiană frumoasă de 30 de ani, care a recunoscut că este o naturopată, nu un iridolog licențiat (dacă există un astfel de lucru), mi-a fotografiat unul dintre ochi cu o cameră foto. Imaginea a fost descărcată pe un computer și a suflat, astfel încât culorile au venit în viață. Naturopatul "mi-a citit" irisul folosind o hartă pe care a avut-o că a descris ce diferite pete și umbre însemnau.

Nu-mi amintesc niciunul din secretele pe care mi le-a dat irisul, dar îmi amintesc cât de surreal era să arunc peste o imagine gigantică a ochiului meu și să vorbesc despre asta fără să râd.

Vroiam să întreb dacă irisul mi-ar putea spune dacă aș trăi cel puțin 80 de ani și dacă m-aș îndrăgosti cu un bărbat înalt, frumos la timp pentru a avea copii, dar nu am făcut-o pentru că părea să o ia lucru serios. Și eu eram, la urma urmei, cel care plătea cei mari pe aici.

Vestea proastă este că mi-am pierdut ore întregi am putut să-mi petrec snorkeling-ul. Vestea bună este că am scos costul taxelor din acel an și câțiva ani mai târziu am întâlnit un bărbat înalt, frumos la timp pentru a avea copii.

Revizuire: Citiți mai multe despre acest spașament fabulos.

Oamenii orbi masaj în Cambodgia

Cărțile de turism le joacă, așa că, desigur, trebuia să încerc masajul orbilor când călătorisem prin Vietnam și Cambodgia în 2009.

Masajul pe care l-am costat cu 10 dolari cu vârful și a fost frumos și relaxant. Îmi amintesc că a fost un masaj cu 4 mâini, care într-un loc ca acesta înseamnă 2 orbi care mă masagează. Organizația pentru care au lucrat a avut grijă de ele în schimbul serviciilor lor. Nu era nimic fantezist cu privire la acest loc, era ca oasele goale ca un salon de masaj. Îmi amintesc o curte de murdărie cu găini și o cameră cu mai multe mese de masaj împărțite cu perdele. Zgomotul din stradă a fost muzica de fundal a masajului meu. Mi-a plăcut să mă duc la beep-beep-uri de motociclete care sunt peste tot în Asia de Sud-Est.

A fost cel mai curat loc unde am fost vreodată pentru un masaj? Heck nu. Mi-ar recomanda și altor călători în Asia de Sud-Est? Absolut. Ai un masaj bun pentru foarte puțini bani și susții o organizație care îi ajută pe orbi. Dragoste și dragoste.

Vedeți ce face un masaj spa bun?

Dușul de 100.000 de dolari din Bermuda

La Tucker's Point Spa din Bermuda, am avut un duș într-un duș SilverTAG de $ 100,000. Dușul în sine a fost oarecum memorabil pentru a avea niște piese care au împușcat apă în toate direcțiile, dar poate cel mai memorabil lucru despre asta a fost acela de a spune că am luat un duș în ceva care costa 100.000 de dolari.

Citiți mai multe despre aceasta în recenzia mea despre spa.

Seara mea într-o cabană Maya Sweat

Într-o excursie în Mexic în 2009, trebuie să stau într-unul din cele mai fanionate locuri de pe pământ, Maroma Resort and Spa, o bijuterie a unui loc ascuns de-a lungul oceanului pe drumul către Tulum din Cancun, Mexic.

În timp ce în această stațiune, dragul meu prieten N și cu mine am mâncat decadent, am dormit în paturi de lux cu oceanul care ne-a lăsat să dormim și suntem zilnic. În prima noapte, în timp ce stăteau pe patul de plajă de dimensiuni mari (da, au existat astfel de lucruri) urmărind creșterea lunii peste Caraibe, am văzut trei femei în bikini care ieșeau dintr-o colibă. Au alergat peste nisip și s-au scufundat în surf. Ei s-au bătut și s-au scufundat din nou și din nou, întorcându-și fețele spre luna plină. Ei au ieșit din mâinile care țineau de surf (ținând mâinile!).

M-am simțit de parcă aș fi asistat la o curățare ritualică, ceea ce, se pare, am avut. Ceea ce am văzut a fost rezultatul unei serate petrecute într-o cabană Maya Sweat, numită și "Temazcal".

Desigur, a trebuit să încerc. În Temazcal, participanții și am găsit animale în roci fierbinți și le-am descris. Am mâncat fructe. Am frecat fructe și zgura Mayan peste noi. Am turnat apă peste capul nostru. Am făcut zgomote ca niște copii (coliba este un uter, vedeți).

Dar am ieșit mânați în timp ce ieșim din surf? Citiți totul despre el în articolul meu, ar trebui să încercați "Temazcal"?

Containerul pentru abur

2011 a fost un an bun pentru călătorii pentru mine. Târziu în acel an, am petrecut aproape o lună în India și am avut câteva ocazii de a obține masaje în ambele fantezii și soooooo nu locuri luxoase.

Într-o zi în sudul Indiei până la sfârșitul șederii mele, tovarășul meu de călătorie și eu am intrat într-un spa de lângă un drum prăfuit, care a condus la o plajă pe care se făcea vacă. Acest "spa" era într-adevăr o cameră la ultimul etaj al unei clădiri înfricoșătoare, fără geamuri în ferestre și linoleum de 70 de ani care lipsea în jumătate din locuri. După săptămâni de călătorii pe autobuze de ore peste drumuri eșuate, am fost disperați să ne relaxăm.

Masa mea bună, pe care am luat-o pentru a fi de vârstă mijlocie, în ciuda naturii ei zgomotoase, a arătat un vas rotund care arăta ca ceea ce mi-am imaginat containerul pe care îl foloseau pentru a trimite primul câine în spațiu. Cu excepția faptului că un cap a fost menit să scape din ea.

"Aburi?" întrebă ea cu un rânjet.

Mereu în sus pentru orice s-ar putea transforma într-o experiență despre care aș putea să vorbesc mai târziu, mi-am împiedicat ochii de la cablarea defectă a navei de aburi, zicând: - OK! și apoi mi-a pliat marea vestică mare în container, în timp ce maseuza mea și colegii ei s-au oprit și au privit și au chicotit. Chicotul lor a dus la chicotul meu și a fost foarte fermecător, girlish și non-spa-cum ar fi.

În timp ce am îndurat aburul, maseuza mea se așeză într-un scaun rătăcitor de pe vasul meu de containere și mă întrebă de ce nu m-am căsătorit încă. Se pare că era exact vârsta mea (38) și o bunică.

Nu-mi amintesc masajul care a urmat, dar îmi amintesc că chicotul a continuat pe parcursul vizitei. Presupun că este ceva foarte amuzant în legătură cu călătoria de aproape 40 de ani pe lume. Cine știe?

Tratamente ayurvedice în sudul Indiei

Când în India, pur și simplu trebuie să obțineți un tratament ayurvedic, chiar dacă aveți cel mai negru păr din lume, care nu ar trebui să aibă niciodată vase de ulei turnate peste el.

Știam că va fi petrol. Nu știam cât de multe șampoane ar dura pentru a scoate uleiul. Când am avut un tratament ayurvedic în Kerala, India, ceea ce părea ca niște cuve de ulei cald, mi-au fost turnate pe frunte și pe tot părul meu. Mi-a luat 6 șampoane și o după-amiază întreagă pentru a scoate uleiul. Când uleiul se usucă, vă face părul să se simtă ca paie. Nu uitați așa ceva.

Îmi pare rău că m-am făcut să-mi fac rău

Când am încercat o învelire la Rancho La Puerta spa din Tecate, Mexic, eram atât de mizerabil, m-am simțit pe marginea unui atac de panică. Nu mi-a plăcut să-mi țin brațele fixate de partea mea și să fiu în cocon, ca în pături, așa cum le fac nou-născuților imediat după naștere. Totul era mâncărime și nu exista nicio modalitate de a mișca nimic altceva decât nasul meu. Odată ce am hotărât că ambalajele vor fi, cu siguranță, scoase în afara legii de Convenția de la Geneva pentru că sunt instrumente oribile de tortură, am sunat tare pentru terapeut, care a părăsit încăperea. A venit, mi-a dezbrăcat brațele și am fost mult mai fericită.

De atunci am avut o altă învelire și atunci am cerut ca brațele mele să fie lăsate afară. Încă m-am urât.

Masajul cuplurilor din New York, care mi-a pus soțul să doarmă

Pentru ziua lui de naștere în 2013, mi-am dus soțul înapoi la Juvenex (vezi povestea de coafură de mai sus) pentru lucrări. Am fost aburit, sabotat și curățat, iar lovitura de grație a fost un masaj cuplu de 90 de minute. Masajul a fost greu de relaxat sau romantic. În schimb, a fost oarecum distractiv din pricina bietului Nick, epuizat de o săptămână de muncă grea și bine reținut dintr-o seară de a câștiga, de a servi mese și de a se îngriji, a adormit imediat pe masa de masaj, sforăindu-și cu voce tare și lăsând totul.

Ei bine, el nu a ratat totul, pentru că doamnele și cu mine eram mereu în erupție, trezindu-l. El și-a rotit ochii și imediat a căzut înapoi în somn și înapoi la sforăit. Atât de mult pentru romantism!

Un masaj de picioare în timp ce vizionați pedichiuri de pește în Thailanda

Îmi place să fac masaj pe picioare pe strada Khaosan, cea mai faimoasă stradă din districtul turistic din Bangkok. În ultimele zile de vacanță pe care am luat-o în 2010, m-am dus în fiecare zi și în fiecare seară pentru un masaj de picior pe stradă. Sunteți literalmente așezat într-un scaun confortabil pe stradă, printre 50 de scaune, cu alți oameni în ele și o persoană vine la dvs. cu o găleată pentru înmuierea picioarele. După ce vă spălați picioarele, ei stau pe scaun și vă masacrau picioarele timp de până la o oră. Totul pentru ceva de genul $ 12. Divin. A fost modalitatea perfectă de a termina o vacanță unde am mers o tonă.

Punctul meu de masaj a fost frumos situat în vizionarea celebrului stradă peisaj de pește și am petrecut orele uitându-i pe oameni să plătească pentru a avea pielea moartă pe picioare, bătută de pește. Am încercat o pedichiură de pește și cred că este o atracție turistică ridicolă, dar foarte plină de umor. Spre deosebire de masajele pentru picioare, pedichiura de pește nu se relaxează. Aceasta este ceea ce am privit ca se întâmplă mereu, ca televiziunea comediană: un turist își scoate sandalele, își rostogolește picioarele pantalonilor și se așează pe scaunul care se deplasează deasupra rezervorului de pește, în timp ce prietenii ei care sunt prea speriați să-l încerce, mâinile peste gură. Turistul scufundă un vârf, îl trage rapid și se chicotește isteric, ceea ce îi face pe prietenii săi să explodeze în râs. Acest lucru se întâmplă de mai multe ori pe măsură ce își scufundă piciorul într-un pic mai mult de fiecare dată.

Chiar și turiștii care au putut să se așeze acolo cu picioarele lor în totalitate scufundați, pe măsură ce peștele se înțepenise, nu au putut să o îndure cu o față dreaptă.

Cu toate acestea, am privit acest lucru din nou și din nou, având cel mai bun masaj al piciorului din lume. Decadent.

Lumină Lamest Body Scrub vreodată

La spa-ul Great Jones din NYC am decis sa incerc un scrub. Mereu am iubit scrubele pe care le-am avut în spa-urile coreene, atât în ​​New York cât și în Seattle, pentru că ele se curăță atât de mult încât ajungeți acoperite cu bile de piele moartă. Întotdeauna părăsesc spațiile coreene cu cea mai moale, silkiestă piele.

Așa că m-am gândit să plătesc 140 de dolari pentru un scrumieră la un spa spa din NYC ar fi chiar mai bine.

Nu a fost.

A fost oarecum lame. Mai intai am intrat intr-un pat luxos si mi-am stropit apa peste tot. Apoi femeia a intrat și mi-a frecat cu mănuși. Nu am idee dacă ceva a fost exfoliat. De fapt, îmi amintesc cu greu serviciul, cu excepția faptului că nu se compara cu doamna mea coreeană.

Ar fi trebuit să-mi salvez banii și mi-aș fi dat un scrub de corp la domiciliu. Vedeți cele mai mari 11 Scrubi de corp și săruri de baie.

Numeroase masaje goale în India

Pentru o țară în care femeile se ascund în public și se așteaptă și la turiștii de sex feminin, am fost surprinsă de cât de confortabil erau terapeuții lor de masaj cu faptul că turistii lor se aflau acolo complet goi, fără prosop pentru a le acoperi în timpul unui masaj. De fapt, ei se așteptau. Ghidul Lonely Planet ar trebui să adauge o linie care să ne învețe cum să spunem: "Prosop, vă rog" în hindi.

Am avut câteva masaje goale la fel ca asta. Ne cerem scuze pentru imaginea care a apărut în capul tău.

Nu ratați I Spa-Hopped peste lume și asta este ceea ce am învățat.

În acel moment, Facialistul din Vancouver nu se va opri să vorbească

Îmi place o facială bună, dar nu-mi place când facialistul vorbește cu mine în întreaga facială despre "rosehip" și cu ulei de lavandă specială care și exact ce face cu fața și gâtul meu. Nu-mi dau seama ce-mi faci pe față pentru a-mi vinde mai târziu, vreau doar să mă bucur de toată frecare cu acea muzică de flaut american indigen pe care ai pus-o ca zgomotul meu din fundal, mulțumesc foarte mult mult.

Asta mi sa întâmplat atunci când am avut un aspect facial în Vancouver, BC, înapoi la sfârșitul anilor '90. Nu am uitat niciodata acea faciala speciala, pentru ca, dupa aceasta, mi sa oferit o lista lunga de produse de trandafir si levantica folosite pe fata mea. De fapt, am căzut pentru asta, cheltuind aproximativ 150 de dolari pe produse pe care le am încă la această zi.

Orarul meu, Grozav, aproape terminat în pedichiura spitalului din Austin, Texas

Sunt răsfățat de minunatele locuri de mani / pedi din New York City, așa că am tendința de a fi judecător când primesc pedichiură în altă parte. Pedichiurile din NY sunt ieftine, deoarece aici sunt milioane de femei (și bărbați) care le câștigă, iar concurența produce o afacere bună. Dacă faceți o treabă proastă, acei oameni se vor arunca la manichiură cu 4 uși în jos și veți fi forțați să închideți ușile. Cred că există mai multe locuri mani / pedi în New York City decât există Starbucks în întreaga lume.

Am crescut în Texas și petrec mult timp în Austin, unul dintre orașele mele preferate americane, și sunt sigur că prietenii mei din Austin mă vor bâjbâi pentru asta, dar trebuie să spun cele mai grave pedichiuri pe care le-am avut vreodată au fost în Austin, Texas. Am avut 4 dintre ei și odată ce eram tăiată de femeia așa de rău că abia puteam să merg o săptămână. Ceilalți de trei ori au făcut o slujbă nesănătoasă și nu prea amănunțită. Sunt convins că acest lucru se datorează faptului că nu există multe locuri ieftine de pedichiură în Austin, astfel că nu există prea multă concurență care să le forțeze să facă o treabă bună. Asta, sau Austin, crocant, orientat spre atletism, nu este cu adevărat un loc în care majoritatea femeilor (și cu siguranță nu bărbații) primesc pedichiuri. Orașul este cunoscut pentru muzica sa, dar nu pentru răsfăța cu doamnele. Du-te la Houston sau Dallas pentru asta.

Masajul stomacului pseudo-sexual din Tulum, Mexic

Nu era nimic sexual despre masajul prietenele mele și am ajuns la Tulum, Mexic, cu excepția faptului că a fost cam, oarecum, ok, foarte sexy. O să las la asta.

Mai multe lucruri distractive de la About.com:

• Am Spa-Hopped peste lume și asta este ceea ce am învățat
  • "Ceara bikini braziliene" (sau, ce să așteptați atunci când rezervați unul)
  • Ce sa întâmplat când am încercat curățarea lui Gwyneth Paltrow
  • Cum sa vezi Skinnier in fotografii fara a pierde o lire

No Replies to "Cele 15 cele mai memorabile experiențe spa ale mele"